Reklamáció, árucsere vagy visszaküldés módja
Ne aggódjon, kérését teljesítjük:)
Olvassa el figyelmesen, hogyan lehet legegyszerűbb módon panaszt tenni, ill. árut cserélni:
- Készítse el a protokollt https://www.dancemaster.hu/index.php?route=account/return/add
- E-mailben megkapja a protokollt PDF formában, nyomtassa ki
- Csomagolja be az árut, tegye hozzá a protokoll másolatát és a vásárlást igazoló bizonylat másolatát
- Rendeljen támogatott gyűjtő szállítást a Packeta szolgálatnál https://www.dancemaster.hu/packeta-szallito-szolgalat-hu-osszegyujtese , vagy küldje el az árut a DanceMaster Južná trieda 5, 040 01 Košice címre
- Miután kifizette a gyűjtő szállítás árát , az e-mailben kapott vonalkóddal feladhatja az árut Packeta szállító szolgálatnál
- Küldje el az árut a Packeta szállító szolgálaton keresztül (legközelebbi fiók) https://www.packeta.hu/atvevohelyek vagy postai úton.
- Kérjük, hogy kommunikációs csatornaként csak a help@dancemaster.net e-mail címet, vagy a +421 903 629230 telefonszámot használja. Egyéb kommunikációs csatornát , például SMS, WhatsApp, Messenger stb. nem fogadunk el.