DanceMaster HU
Loading...

Ez a weboldal sütiket használ

A tartalom és a hirdetések személyre szabására, közösségi média funkciók biztosítására és forgalom elemzésére sütiket használunk. Oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztunk a közösségi média területén tevékenykedő, a hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó parnereinkkel. A partnereink ezeket az adatokat más információkkal is kombinálhatják, amelyeket Ön megadott nekik, illetve amelyekre partnerünk a szolgáltatásai igénybevételének során szert tett. További információt a sütikről, az Ön felhasználói jogairól és a hozzájárulás visszavonásának jogáról a személyes adatvédelmi nyilatkozatunkban talál.

A karácsonyi ajándékokat 2025.01.10-ig kicseréljük

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Általános rendelkezések Ezen üzleti és reklamációs feltételek a szerződő felek jogait és kötelességeit szabályozzák, amelyek az adásvételi szerződésből következnek az eladó DanceMaster s.r.o., székhelye: Sokolovská 10, 040 11 Košice, bejegyezve a kerületi kereskedelmi nyilvántartásban, cégforma: s.r.o. (Kft.), bejegyzés száma: 32664/V, és a vásárló között (a fogyasztóvédelmi törvényhez kapcsolódó paragrafusok csak a fogyasztóra vonatkoznak, jogi személyekre nem).

Eladó elérhetőségei:

DanceMaster s.r.o., székhelye Sokolovská 10, 040 11 Košice Regisztrációs szám: 47210281 Adószám: 2024105160 Közösségi adószám: SK2024105160 Telefon: 00421 903 629 230 E-mail: info@dancemaster.sk
Felügyeleti hatóság: Szlovák Kereskedelmi Ellenőrző hivatal (SOI), kassai Ellenőrző részleg Vrátna 3, 043 79 Košice 1, műszaki termék ellenőrző és fogyasztóvédelmi osztály és jogi osztály, Tel. szám.: 055/6220 781, http://www.soi.sk, http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti-soi
Ezen Általános szerződési feltételek az adásvételi szerződés és a távvásárlási szerződés részét képezik, és szabályozzák a szállító és a vevő (vásárló) közötti kapcsolatot.
Az adásvételi szerződés azáltal jön létre, hogy a vásárló elküldi rendelését, és a szállító ezt elfogadja. A szállító a megrendelés elfogadását haladéktalanul visszaigazolja a vásárlónak egy tájékoztató e-mailben. A megrendelés befejezése után automatikusan küldött e-mail nem minősül megrendelés elfogadásnak. A vevő az adásvételi szerződés megkötésével kijelenti, hogy ezen feltételeket megismerte, beleértve a reklamációs eljárást is, és azokkal egyetért. Rendelés előtt a vevőnek lehetősége van megismerni a feltételeket. Az eladó fenntartja a jogot, hogy a megrendelést vagy annak egy részét törölje, ha az áru nem áll rendelkezésre. Abban az esetben, ha az áru szállítója jelentősen megváltoztatta az árat, az árut már nem gyártják vagy nem szállítják, az eladó fenntartja az adásvételi szerződéstől való elállási jogát. Amennyiben a vásárló a vételárt vagy annak egy részét már kifizette, a kifizetett összeg visszautalásra kerül a számlájára. Minden szerződéses kapcsolat létrejötte a Szlovák Köztársaság jogrendjének megfelelően történik. A jelen szerződési feltételekkel nem szabályozott kapcsolatokat, amelyekben a fogyasztó a szerződő fél, a Polgári Törvénykönyv 1964. évi 40. sz. törvény és módosításai és az 1992. évi 634. sz. Fogyasztóvédelmi törvény és módosításai szabályozzák. Amennyiben a szerződő fél egy jogi személy, a szerződéses kapcsolatot a Kereskedelmi törvénykönyv 1991. évi 513. sz. törvény és módosításai szabályozzák.

Fizetés

Válassza ki a fizetési módot – utánvétel, bankkártya, előszámla - előzetes átutalás a számlánkra. A megrendelés befejezése előtt kiválaszthatja az Ön számára legmegfelelőbb fizetési módot. Utánvétes fizetés
- a küldemény átvételekor készpénzben fizet a futárnak
- az utánvétes fizetés díjjal van terhelve

Kártyás fizetés

- Mastercard és Visa kártyát fogadunk el
- a kártyás fizetés nincs díjjal terhelve Előszámla - előzetes átutalás a számlánkra
- ha ezt a lehetőséget választotta, a megrendelés leadása után e-mailben elküldjük a fizetési információkat a megadott e-mail címre
- az átutalásos fizetés INGYENES

Szállítás

Küldeményeket futárral, a Zásielkovňa szállító szolgálattal és a Szlovák Postával kézbesítünk. A futárral történő kézbesítés általában a csomag feladásától számított 2 munkanapon belül megtörténik. Ha a vásárló megrendelését 14 óráig leadja, a küldeményt igyekszünk még aznap feldolgozni. A szállító cégnek megadjuk személyes adatait: vezeték- és keresztnevét, címét, e-mail-címét és esetleg a telefonszámát.
Szállítás futárral
- kézbesítés futárszolgálattal az Ön címére Szállítás

Áru ajánlat

A megjelenített áruk hozzávetőleges elérhetősége, mérete és színe a termékkártyán van feltüntetve. Az eladó fenntartja a jogot, hogy bizonyos termékek (színek, méretek) gyártását előzetes értesítés nélkül leállítsa. Abban az esetben, ha az eladónál hiba történt, és a megjelenített áru, egy adott méret vagy szín nincs raktáron, és a vásárló azt már kifizette, az eladó a kifizetett összeget visszaküldi, vagy egy alternatív terméket kínál.

Szállítási idő

A szállítási idő tájékoztató jellegű. Célunk azonban, hogy az árut a lehető legrövidebb időn belül eljuttassuk Önhöz. A szállító nem vállal felelősséget az áruk bármilyen okból történő késedelmes szállításából vagy kézbesítéséből eredő károkért.

Termék ára

Az árak a megrendelés időpontjában érvényesek, véglegesek.
Kedvezmények és bónuszok Az egyedi kedvezményeket, akciókat és bónuszokat nem lehet kombinálni, se összeadni.
A vásárlónak mindig joga van kiválasztani a legkedvezőbb ajánlatot. A szerződéstől való elállás vagy az áru részleges visszaküldése esetén a megrendelés eredeti értékéből adódó kedvezmények (retro-bónuszok, ingyenes szállítás és egyebek) érvényüket vesztik. Jótállási idő, reklamáció, csere A jótállási idő az áru átvételével kezdődik. Amikor az áru garanciális javítás alatt áll, a jótállási idő ehhez mérten meghosszabbodik. Minden árura 24 hónap garanciát vállalunk. A garancia nem vonatkozik a használatból eredő normál kopásra. Ilyen esetben a termék rövidebb élettartama nem tekinthető hibának, és nem reklamálható. A garancia nem vonatkozik arra az esetre sem, ha az áru nem megfelelő, ill. szakszerűtlen kezelés következtében megsérült. A vásárló az adásvételi szerződés megkötése előtt megfelelőképpen megismerkedett a reklamációs eljárással, megkapta a kellő tájékoztatást a reklamáció feltételeiről és módjáról, ideértve a panasz előterjesztésének helyét, valamint a garanciális javítások elvégzésére vonatkozó tájékoztatást is, összhangban a 250/2007 Tk. sz. Fogyasztóvédelmi törvény 18 § (1) bekezdés rendelkezéseivel, ill. a Szlovák Nemzeti Tanács 372/1990 Tk. sz. módosított szabálysértési törvénnyel (a továbbiakban „a törvény") úgy, hogy a szállító az említett üzleti és reklamációs feltételeket elhelyezte elektronikus áruháza megfelelő oldalán, és a vásárlónak lehetősége volt az említett feltételeket a rendelés elküldése előtt elolvasni. Abban az esetben, ha a jótállási idő alatt a terméken hiba lép fel, a vásárlónak joga van árupanaszt benyújtani. A reklamáció érvényesítéséhez a vásárló az árut a vásárlási visszaigazolással együtt saját költségén átadja a szállítónak. A vásárló postával is küldheti az árut, a csomagnak tartalmaznia kell a reklamált árut, a vásárlást igazoló bizonylat másolatát és a hibaleírást. A panasz feldolgozása érdekében javasoljuk, hogy töltse ki az online reklamációs űrlapot, és kövesse az ajánlott panasztételi eljárást: https://www.dancemaster.sk/ako-reklamovat A reklamáció nem vonatkozik azokra hibákra, amelyek a meghatározott módnak és célnak nem megfelelő áruhasználatból erednek. A reklamáció indokolatlan késedelem nélküli rendezése, beleértve a hiba elhárítását is, legfeljebb 30 napot vesz igénybe. A panaszkezelési határidő be nem tartása esetén a vásárlónak jogában áll kicseréltetni az árut, vagy elállni a szerződéstől és visszakapni a befizetett összeget.

Elállás a szerződéstől

A vásárló jogosult a szerződéstől elállni, ha a szállító nem teljesíti a vállalt szállítási feltételeket. Ebben az esetben a szállító az elállást követő 30 napon belül visszautalja a befizetett pénzösszeget a vevő számlájára.
Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket a vásárló viseli. 14 napon belüli indoklás nélküli elállás a szerződéstől
A Polgári Törvénykönyv 53. § (7) bekezdés szerint az e-shopban vásárlónak joga van az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás és szankció nélkül elállni a szerződéstől. Ha a vevő a vásárlásnál nem az eladó által felajánlott legolcsóbb áruszállítási, ill. fizetési módot választotta, az eladó abban az esetben is a felajánlott legolcsóbb módnak megfelelően fogja visszatéríteni a vevőnek ezeket a szállítási/ fizetési költségeket. Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket a vásárló viseli.
FIGYELEM! A szerződéstől nem lehet indoklás nélkül elállni többek között ezekben az esetekben:
- ha olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítéséről van szó, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült
- ha a fogyasztó speciális igényei szerint készült termék, méretre készített termék vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt termék értékesítéséről van szó

Visszaküldés/csere költsége

A cserével, reklamációval, szerződéstől való elállással kapcsolatos szállítási költségeket a megrendelő viseli.
Tájékoztatás a sütik használatáról
A weboldal a működése során sütiket használ. A sütiket például a fiókba való bejelentkezéskor történő hitelesítéshez használjuk, információk tárolására a webböngészőjében, olyan információk tárolására, amelyek lehetővé teszik a fiók visszaállítását, ha elfelejtette jelszavát stb. Egyszóval, a sütiket azért használjuk, hogy biztosítsuk a weboldalunk működőképességét, és így jó szolgáltatást tudjunk nyújtani. Ha nem kívánja használni a sütiket, akkor böngészőjében vagy a készülékén használhatja azt a beállítást, amellyel engedélyezheti vagy letilthatja a sütiket a böngészőben. További információt erről a beállításról a böngészője vagy a készüléke súgójában talál. A sütik tiltása esetén előfordulhat, hogy weboldalunk egyes részei nem fognak megfelelően működni.

Személyes adatok kezelése

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos részletes információk itt találhatók. A szállító a vásárló beleegyezésével gyűjti és tárolja személyes adatait, melyek a Szlovák Köztársaság érvényes jogszabályainak, különösen a 101/2000 Tk. sz. adatvédelmi törvénynek megfelelően (összes későbbi módosításaival és kiegészítéseivel együtt) a megrendelés feldolgozását és elküldését szolgálják. A vevő a szerződés megkötésével hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a szállító az adatbázisában kezelje és gyűjtse mindaddig, amíg írásban nem fejezi ki tiltakozását az ilyen adatkezelés ellen. A szállító a megrendelő személyes adatait a fuvarozón kívül más személynek nem adja át. A szállító a fuvarozó rendelkezésére bocsátja a megrendelő kereszt- és vezetéknevét, szállítási címét, e-mail címét és telefonszámát. A vevőnek joga van hozzáférni személyes adataihoz, azokat helyesbíteni és megváltoztatni.

Záró rendelkezések

Ezek az üzleti feltételek a szállító és a vásárló (végfelhasználó) között létrejött valamennyi adásvételi szerződésre érvényesek. A szállító és más vevők (jogi személyek, iskolák stb.) közötti kapcsolatokat a Kereskedelmi törvénykönyv szabályozza. A szállító fenntartja a jogot az üzleti feltételek esetleges módosítására, ill. kiegészítésére.

Blog

Instagram